14.8.2015

5# Lami-Cell Metalab Flexi kannukset

Käytiin yksi päivä Matkuksessa hieman shoppailemassa, joten ajattelin että miksipä en nappaisi samalla mukaan uusia kannuksia. Kuitenkin olin niitä jo aika pitkään itselleni havitellut, mutta en koskaan saanut ostetuksi. Vertailin hieman hintoja ja kannuksia, kunnes päädyin ottamaan lähinnä ulkonäkönsä takia nämä Lami-Cellin musta-pinkit kannukset. Niiden kaveriksi nappasin nahkaiset jalustinremmit. Yhteensä näille tuli hintaa vain noin 20 €, joten ei tosiaan paha hinta! 

Olen nyt kahdesti päässyt näitä käyttämään, ja huomasin heti miten mukavat ne ovat jalassa. Normaalit metalliset kannukset kiristävät ainakin minun jalkojani aina, ja ovat hirmu raskaan tuntuiset jalassa. Näitä ei oikeasti edes tunne kun ne laittaa paikalleen! Paras puoli näissä on se, että ne taipuvat kenkien mukaan. Ja eivät tunnu ollenkaan raskaille ratsastaessa. Aiemmin minun oli hirmu vaikea ratsastaa kannuksilla, koska tuntui että ne ovat tiellä ja että tökin niillä aivan kokoajan kylkeen. Värivahtoehtoina näissä oli vihreä tai pinkki ja pituus 20 mm. Ehdottomasti siis suosittelen näitä kannuksia ihan kaikille! 

Tilasin myöskin netistä itselleni uudet jodhpurit, sillä vanhat alkavat jo näyttää sille että pian tulee varpaat läpi kärjistä.. :D Ne olivat onneksi hyvällä alennuksella myytävänä, joten heti piti tarttua tilaisuuteen, kun olen jo kauan kuolannut itselleni sellaisia! Laittelen niistä varmaan sitten erillistä postausta, kun olen koeajanut ne. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti!